Toimitusehdot

Toimitusehdot

Henkilötietosi käytetään tilauksesi ja palvelun suorittamisen prosessiin, sekä sivustojemme toimivuuden parantamiseen. Tietoja käytetään käytäntömme mukaan.
Fiksu Vero Tmi 3335553-7 (jäljempänä palvelutarjoaja) myy palveluja yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Palvelun ostajan kotipaikka voi olla muualla, mutta palvelu aina kohdistuu Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Palvelutarjoajan yhteystiedot
Sähköposti: dina@nalogi.fi
Puhelin: +358405183902
Postiosoite: Vehkapolku 10 a 9, 01300 Vantaa

Tilaaminen
Tilattavat palvelut valitaan verkkosivuilla lisäämällä ne ostoskoriin (nappi ”tilaa”). Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut palvelut sekä hinta.
Mikäli ostettava tuote on osallistuminen tapahtumaan, luentoon tai seminaariin/webinaariin, paikan varaaminen onnistuu myös toiselle henkilölle (esimerkiksi, omalle työntekijälle, edustajalle tai työkaverille)

Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Stripe (Stripe Payments Europe Limited), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Stripe:n verkkopalvelun kautta ja Stripe voi näkyä maksun saajana tiliotteella ja laskulla. Stripe välittää maksut palveluntarjoajalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy palvelutarjoajan asiakkaan ja palvelutarjoajan välille. Palvelutarjoajan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Stripe:sta: https://stripe.com/en-fi

Maksutavat

Stripe -palvelun kautta voit maksaa seuraavalla maksutavalla: kortit Visa, MasterCard, American Express, Discover & Diners Club, China UnionPay (CUP), Japan Credit Bureau (JCB), sekä MobilePay, Klarna, Link, Apple Pay, Google Pay.

Stripe -maksupalvelun yhteystiedot
Stripe Payments Europe Limited
Postiosoite: 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210, Ireland

Toimitus
Tilauksen mukaiset palvelut suoritetaan viikon kuluessa siitä, kun asiakas on toimittanut palvelun suorittamista varten kaikki tarvittavat tiedot, asiakirjat ja valtakirjat. Mikäli palvelun suorittamista varten tarvitaan lisätietoja/asiakirjoja, asiakkaan otetaan yhteyttä 1-2 päivän kuluessa ensisijaisesti whatsappin kautta tai tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen tai puhelimella. Asiakas on vastuussa siitä, että tilauksen yhteydessä annetut yhteystiedot ovat oikeat.
Jos ei ole mahdollista saada asiakkaalta tarvittavia tietoja palvelun suorittamista varten, Palveluntarjoajalla on oikeus keskeyttää palvelun suorittamisen, kunnes tarpeelliset tiedot on selvitetty.
Palvelun suorittamisen määräajan voidaan siirtää eteenpäin asiakkaan kanssa sopimuksen perusteella, mikäli se on asiakkaan etujen mukainen.
Mikäli tilattu tuote on konsultointi läsnä toimistossa tai osallistuminen tapahtumaan, luentoon, seminaariin/webinaariin, ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi siirtää toiselle päivämäärälle/tapahtumalle ainoastaan jos osallistuminen toiseen tapahtumaan tai toisena päivämääränä on saatavilla verkkokaupasta. Pyyntö siirrosta voi tehdä kirjallisesti sähköpostiin viimeistään 2 päivää ennen alkuperäistä päivämäärää.
Palvelun mahdolliset toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen ehtojen mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Jos palvelu edellyttää raportin laatimista, se lähetetään tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen.
Asiakas on velvollinen tarkistamaan raportin ja ilmoittamaan mahdollisista virheistä viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa palveluntarjoajalle.

Palautukset
Palvelutarjoajan asiakkaalla on oikeus maksun palauttamiseen, mikäli tilattu palvelu ei ehditty suorittaa. Asiakkaalla on oikeus vahtaa ostetun palveluun toiseen saatavilla olevaan palveluun ja maksaa hinnan erotuksen (tai saada takaisin hinnan erotuksen) ennen kuin alkuperäinen tilattu palvelu on suoritettu.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä palveluntarjoajaan ja kysy palautus- tai vaihto-ohjeita. Liitäthän viestiin nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.
Virtuaalituotteille ei anneta vaihto- tai palautusoikeutta.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen palvelun suorittamista tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Mikäli tilattu palvelu on konsultointi läsnä toimistossa tai osallistuminen tapahtumaan, luentoon, seminaariin/webinaariin, peruutus ilman kuluja on mahdollinen viimeistään 2 päivää ennen tapahtumaa. Muissa tapauksissa peruutuskulut ovat 100% palvelun hinnasta.
Palvelutarjoajalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä palveluista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme dina@nalogi.fi. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Terms of Service

Your personal data will be used for the process of your order and the execution of the service, as well as to improve the functionality of our websites. The information will be used according to our policy.
Fiksu Vero Tmi (Business ID 3335553-7), hereinafter referred to as the service provider, sells services to individuals and companies in Finland. The buyer’s place of residence may be elsewhere, but the service is always directed to Finland. We reserve the right to change delivery terms and prices. Product prices include VAT.
Service Provider’s Contact Information
Email: dina@nalogi.fi
Phone: +358405183902
Mailing address: Vehkapolku 10 a 9, 01300 Vantaa

Ordering
The services to be ordered are selected on the website by adding them to the shopping cart (button “Order”). The order is sent by paying the contents of the shopping cart through the online store’s checkout function. By placing an order, you accept these delivery terms, product prices, and delivery costs. If an email address is provided at the time of the order, an order confirmation will be sent by email. The order confirmation includes the ordered services and the price.
If the purchased product is participation in an event, lecture, or seminar/webinar, a place can also be reserved for another person (e.g., your employee, representative, or colleague).

Payment
Stripe (Stripe Payments Europe Limited), which is registered in the register of payment institutions maintained by the Financial Supervisory Authority, acts as the online store’s payment intermediary. When paying, you are redirected to the Stripe website and Stripe may be indicated as the recipient of the payment in the bank statement. Stripe transfers the received payments to the Service Provider. The payment is secure, all data required to make the payment is transmitted over a secure connection, and no third parties can see the payment data.
The transaction for the purchase of services is concluded between the client and the Service Provider. The Service Provider bears all obligations related to this transaction.

More about Stripe: https://stripe.com/en-fi

Payment Methods

The following payment methods are available through the Stripe payment agent: cards Visa, MasterCard, American Express, Discover & Diners Club, China UnionPay (CUP), Japan Credit Bureau (JCB), as well as MobilePay, Klarna, Link, Apple Pay, Google Pay.

Stripe payment intermediary contacts
Stripe Payments Europe Limited
Mailing address: 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210, Ireland

Delivery
The services ordered will be performed within a week after the customer has provided all the necessary information, documents, and authorizations for the service’s execution. If additional information/documents are required for the service’s execution, the customer will be contacted within 1-2 days, primarily via WhatsApp or the email address or phone number provided at the time of order. The customer is responsible for ensuring that the contact information provided at the time of order is correct.
If it is impossible to obtain the necessary information from the customer for the service’s execution, the service provider has the right to suspend the service’s execution until the necessary information is clarified.
The deadline for executing the service can be postponed by agreement with the customer if it is in the customer’s best interest.
If the ordered product is a consultation at the office or participation in an event, lecture, seminar/webinar, the registration is binding. Participation can be transferred to another date/event only if participation in another event or on another date is available in the online store. A request for transfer can be made in writing by email no later than 2 days before the original date.
The possible delivery costs of the service are determined by the selected delivery method, any additional services, and the order terms. You will see the delivery costs in the online store checkout function before the final acceptance of the order.
If the service requires a report, it will be sent to the email address provided at the time of the order.
The customer is obliged to check the report and notify the service provider of any errors immediately but within 14 days.

Returns

The customer of the service provider has the right to a refund if the ordered service has not yet been performed. The customer has the right to exchange the purchased service for another available service and pay the price difference (or receive a refund for the price difference) before the originally ordered service is performed.
If you wish to return or exchange products, please first contact the service provider for return or exchange instructions. Please include your name, contact information, and account number for any refund.
There is no right of exchange or return for virtual products.

Cancellation of Order, Liability for Errors, and Complaints
Before the service is performed, the order can be cancelled by written notification by email.
If the ordered service is a consultation at the office or participation in an event, lecture, seminar/webinar, cancellation without costs is possible no later than 2 days before the event. In other cases, the cancellation costs are 100% of the service price.
The service provider has a statutory liability for defects in the sold services. In case of complaints, please contact our customer service at dina@nalogi.fi. Consumers have the right to take any disputes to the Consumer Disputes Board for resolution.

Shopping Basket